Daily Mail își cere scuze pentru știrile despre ”invazia românilor”

Daily Mail își cere scuze pentru știrile despre ”invazia românilor”

by February 25, 2014 0 comments

dmDaily Mail recunoaste ca a prezentat informatii eronate despre asa-zisa invazie a romanilor si bulgarilor in Marea Britanie, de la 1 ianuarie 2014. In rubrica “Clarificari si corectii” a ziarului a aparut o scurta nota in care ziarul isi cere scuze pentru prezentarea unor infrmatii cu mult exagerate. Cotidianul britanic a publicat, intr-o rubrica special destinata scuzelor si retractarilor din editia electronica, intitulata “Clarificari si corectii”, un articol in care vorbeste de informatiile gresite pe care le-ar fi primit si pe care le-ar fi raspandit ulterior.

“Un articol aparut pe 31 decembrie a fost scris pe baza informatiilor furnizate de agentii locale de turism potrivit carora avioanele si autocarele din Romania si Bulgaria cu directia Londra sunt ocupate aproape total, in luna ianuarie 2014, in ciuda faptului ca o companie aeriana isi dublase numarul curselor”, arata Daily Mail.

Jurnalistii britanici afirmasera ca romanii si bulgarii au ocupat toate cursele in luna ianuarie, semne ale unui exod masiv al fortei de munca. Publicului i s-a indus si senzatia ca imigrantii romani vor sa ceara beneficii sociale din partea statului britanic.

“De la aparitia articolului, ne-am dat seama ca existau locuri suficiente pe cursele aeriene si de autocare dinspre Bucuresti si Sofia in tot acel timp. Ne bucurau sa spunem ca anumite curse suplimentare au existat si inainte de 1 ianuarie”, spun jurnalistii britanici.

Facebook Comments

No Comments so far

Jump into a conversation

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.