Klaus Johannis, implicat in trafic international de copii. Cum vindea primarul Sibiului suflete nevinovate

Klaus Johannis, implicat in trafic international de copii. Cum vindea primarul Sibiului  suflete nevinovate

Klaus Johannis, implicat in trafic international de copii. Cum vindea primarul Sibiului suflete nevinovate

by August 25, 2014 59 comments

Un caz fără precedent în istoria contemporană: un candidat la prezidențiale, implicat în traficul de copii. Klaus Johannis, omul dreptei care vrea să ajungă la Cotroceni în 2014, făcea parte, în anii 90, dintr-o rețea internațională de vănzare de minori în Canada. Pe vremea aceea, el era un simplu profesor de fizică, iar împreună cu soția sa, profesoară de engleză, intermedia adopțiile de copii pentru familii venite de peste Ocean.

Familia Johannis lucra extrem de eficient și profesionist: avea acces foarte rapid la informații, avea o mare putere de convingere și de persuasiune, inventa povești lacrimogene pentru a determina familiile să-și părăsească odraslele, deținea spații de locuință de tranzit pentru bebelușii care urmau să fie trimiși în Canada (unii erau ținuți în coșuri de nuiele).

Lăcomie și blestem

În timp ce Klaus Johannis se îmbogățea din trafic de copii (și acum deține în cont 9000 de dolari din 1990, potrivit declarației sale de avere), o familie din Rășinari, pe nume Iliuț trăiește și astăzi o mare dramă. Mioara Iliuț nu mai știe de 24 de ani de soarta celor 3 copilași, luați din sânul familiei, de Johannis. Bunica copiilor a murit acum doi ani, blestemându-i pe soții Johannis pentru că au mințit-o, înșelat-o și pentru ca au refuzat să-i dea vești din Canada despre nepoții săi.

Candidatul nostru la prezidențiale a refuzat toți acești ani să ofere date despre soarta copiilor. Nimeni nu știe unde sunt, dacă mai trăiesc, dacă familia adoptivă a avut grijă de ei in toți acești ani. Familia Iliuț a făcut nenumărate demersuri pentru a afla ce se întâmplă cu micuții, la toate niveluri, de la poliție la Parchetul General, de la comisia pentru drepturile omului din Parlamentul României la Președinție. Atât Ion Iliescu cât și Traian Băsescu au cunoștință de drama familiei Iliuț. Dar nimeni din țara asta, nici o autoritate a statului nu a făcut o anchetă pentru a putea înștiința acești oameni sărmani despre situația copiilor traficați de Klaus Johannis. Bunica micuților a murit neîmpăcată cu sine că nu a reușit să afle dacă sunt bine sau nu nepoții săi.

Povestea

Drama familiei Iliuț a început în noaptea de 11 iunie 1990. Întreaga tragedie ne este povestită de Mioara Iliuț, mătușa copiilor adoptați: “Cei doi soți, Vasile de 29 de ani și Elena de 27, au fost la o nuntă în acea seară, în sat, la Rășinari. Au dansat toată noaptea, s-au distrat, nimic nu putea să ne spună că se poate întâmpla așa ceva. Când s-au întors acasă, a început scandalul. Totul, se pare din cauza geloziei. Ea a dansat cu unul care nu i-a convenit soțului. Am înțeles că au băut ceva mai mult, au baut și multă cafea, erau aproape drogați. S-au certat rău acasă și s-au luat la bătaie. Se pare că ea a aruncat prima o sticlă de bere înspre el și l-a lovit în spate. El a răspuns și a aruncat cu altă sticlă înspre ea și a lovit-o direct în jugulară. A murit după 6 ore. Când a văzut asta, s-a sinucis prin spânzurare”, ne-a relatat, încă afectată Mioara Iliuț, sora criminalului.

Drama

Mioara Iliuț este cea care i-a descoperit morți în casă. “Erau geamuri, sticle aruncate pe jos, amestecate cu sânge puțin închegat. Nu am putut decât să deschid ușa puțin, a intrat și pisica, dar am ieșit imediat. Mica ( n.r.mama) mi-a zis să mă duc să văd ce se întâmplă, parcă anticipase că era ceva în neregulă. Ei se mai certau, se mai băteau. Erau permanent nervoși, poate și de la cafea, că beau pe zi o sticlă mare, de 2 litri “, continuă să ne povestească Mioara Iliuț.

Vasile era un om muncitor, lucra la fabrică la Dumbrava . Ea muncea de acasă, făcea hăinuțe pentru copii.
În noaptea fatidică, cei trei copii dormeau la mătușa Mioara, într-o locuință de pe strada Râul Caselor, numărul 1139, într-o cameră la etaj, în apropiere de casa unde trăiau cu părinții lor. “Erau la mine, deseori rămâneau la mine peste noapte. Aveau camera lor, unde nu le lipsea nimic. Ei creșteau alături de copilul meu”, mai ne spune mătușa copiilor, care la momentul dramei avea 18 ani.

Tragedia unora, îmbogățirea altora

La 3 zile după tragedie, când morții deabia fususeră puși în groapă, Carmen și Klaus Johannis, împreună cu o familie de canadieni, s-au prezentat la poarta Mioarei Iliuț. “Ne-au cerut să dăm spre adopție cei 3 copii rămași orfani, că o să le fie mult mai bine în Canada. Eu eram cu băiatul meu în brațe și mi-au cerut să- l dau și pe el, că noi suntem săraci, că nu avem ce să le dăm de mâncare. Dar noi aveam tot ce ne trebuia: 6 camere de locuit, 2 cai, 2 porci”, ne-a mai spus Mioara Iliuț.

Ea ne-a relatat că s-a speriat că-i ia copilul: “Carmen Johannis mi-a luat în brațe copilul în brațe și era foarte încântată pentru că era cu bucle blonde. Avea toate informațiile necesare. Știa că sunt în divorț și insista că nu am cu ce să-l cresc. Am scăpat de ei în ziua aceea. Dar apoi au venit la noi în fiecare zi și insistau să le dăm nepoții spre adopție, să le dăm certificatele de naștere ale copiilor. Pe Mica (nr.mama) au mințit-o că și ei a avut un copil și l-au dat spre adopție, că ii era mai bine în Canada. Am aflat târziu că soții Johannis nu au avut copii”, ne mai povestește doamna Iliuț.

Rețeaua

În scenă intră un alt personaj, care, după câte se pare, făcea parte din rețeaua lui Johannis de trafic de copii. Este vorba despre un vecin de bloc, unul Mitea Ioan, cel care l-a informat pe Klaus Johannis de moartea soților Iliuț. Mitea era rudă cu cuscra bătrânei Iliuț, adică cu mama femeii ucise. “Cuscra era o femeie rea. Nu –i dorea pe copii la ea acasă pentru că erau foarte gălăgioși, iar aia mică făcea pe ea. Cuscra i-a însoțit permanent pe soții Johannis, făcând scandal să le dăm copiii canadienilor. Cand s-a pus problema ca o verișoara a mea să-i adopte, au alungat-o cu pietre”, susține Mioara Iliuț.

Din păcate, după numeroase insistențe, după vizite făcute în fiecare zi de Klaus și Carmen Johannis acasă la copii, pe strada Râul Caselor, nr. 1139, bunica copiilor (Maria Iliuț) a cedat și și-a dat consimțământul pentru adopție. Inițial, canadienii nu au vrut decât doi dintre ei, pe cea mică nu o vroiau pentru că era puțin retardată, făcea pe ea în pat. “Mica (n.r. bunica) le-a spus că dacă vor, doar pe toți trei, că nu vrea să-i despartă”.

Două zile, atât a durat să fie întocmit dosarul de înfiere a celor 3 copii. Totul era pus la punct. La nici două luni, Tribunalul Județean Sibiu prin sentința civilă nr.13/1990, a eliberat certificatul de adopție pe numele cetățenilor canadieni, Lalande Alain Roger și Lalande Arlene Dianne. “Părinții minorilor înfiați declară că nu se opun la admiterea cererii. Sunt de acord cu înfierea, arătând că au certitudinea că înfietorii vor asigura toate condițiile sub aspectul bunei îngrijiri, creșterii și educației minorilor. Reprezentatul procuraturii solicită admiterea cererii astfel cum s-a solicitat, dat fiind împrejurarea că în cauză sunt întrunite prevederile Legii nr.11/1990. Constată că prin cererea înregistrată la nr.685 din 8 august 1990, înfietorii Lelande Alain Roger și Lelande Arlens Dianne, domiciliați în Tumbler Ridge 163 Kisketinew Cres-Canada, solicită ca prin hotărâre judecătorească să fie admisă cererea privind înfierea cu efecte depline a minorilor”, se arată în decizia instanței.

Din sentință aflăm că pe lângă cei trei copii ai familiei Iliuț (Vasile- 5 ani, Elena Maria- 7 ani și Anca -3 ani) canadienii, prin intermediul lui Carmen și Klaus Johannis, au mai adoptat un copil de 4 luni, pe nume Scultelnicu Anda Maria din Sibiu. Potrivit unor surse sibiene, Anda Maria, fiind prea mică pentru a fi scoasă din țară (trebuia să aibă cel puțin 1 an), ar fi rămas până la vârsta potrivită, acasă la Johannis, undeva la bloc. Mama bebelușului, stabilită la Tălmaciu, refuză să mai vorbească despre abandonarea copilului său, deoarece fiind recăsătorită nu dorește ca soțul său să afle de această dramă.

Complicitatea instanței

În sentița dată, Tribunalul Sibiu arată că “ în ce-i privește pe înfietori, în cauză sunt îndeplinite prevederile art.4 din legea nr.11/1990. S-au depus toate actele vizând starea lor materială, starea sănătății, fizică și psihică, condițiile de locuit, viața de familie, locul de muncă, motivația înfierii. Analizând toate aceste date, tribunalul conchide că înfietorii pot asigura minorilor înfiați condiții optime pentru întreținerea și creșterea copiilor”.
O decizie judecătorească cel puțin suspectă, chiar ținând cont de acele vremuri tulburi de imediat de după Revoluție. În primul rând putem ridica un semn de întrebare legat de perioada extrem de mică în care s-a întocmit dosarul de adopție (5nici măcar 2 luni de zile de la data în care copii au rămas orfani). Rudele nici nu au apucat să le facă soților Iliuț pomana de o jumătate de an (părinții micuților au murit pe 11 iunie), iar sentința definitivă pentru adopție s-a dat pe 14 august 1990.

Ciudat este cum au reușit autoritățile să întocmească dosarul social al părinților adoptivi, luându-se în considerarea doar actele depuse la dosar de soții canadieni (cine le-a verificat autenticitatea?) care au demonstrat că au o situație materială bună, că sunt sănătoși fizic și psihic, că există o motivație solidă pentru această adopție.
Cu atât mai dubioasă este decizia judecătorească, în privința așa zisei motivații serioase introduce la dosar de soții canadieni, cu cât cei doi aveau deja doi copii. Oare de ce mai vroiau să adopte încă patru? În general, cea mai bună motivație acceptată de legislația românească și internațională este dorința unor părinți de a adopta un copil în condițiile în care nu pot avea unul din cauze de sănătate (infertilitate, lipsă de virilitate). De aceea ne putem întreba, oare de ce nu au adoptat copiii familia Johannis, știut fiind faptul că domnul primar este steril?

Traficarea copiilor=20 000 de dolari

Singura explicație, susținută de sursele noastre, este motivația financiară, ei încasând 20 000 de dolari 8(vezi articolele publicate de Justițiarul). Klaus Johannnis, a recunoscut în anul 2000, când a candidat pentru primul mandat de primar al Sibiului, că a primit cadouri de la familia canadiană. Dar și așa, legea adopțiilor din 1990 interzicea primirea de foloase necuvenite din procese de adopții de copii. Interesant este faptul că și azi apare în declarația de avere a lui Johannnis suma de 9000 de dolari, depusă la bancă din 1990. De unde avea oare acești bani, el fiind la acea vreme un simplu profesor de fizică, iar soția lui,profesoară de engleză, iar părinții săi erau doar simpli muncitori? Mai mult, în 1992 , potrivit Justitiarul.ro, Klaus Johannis își cumpără prima casă (din cele 6 adeținute în prezent), cu 75 000 de mărci germane.

Căutările disperate ale familiei Iliuț

Dar să revenim la drama familiei Iliuț. După ce copii au fost dați în adopție și iau drumul Canadei, începe a două perioadă din tragedia acestor oameni. Mătușa copiilor ne-a declarat că Mica (n.r.bunica) a acceptat adopția cu condiția ca nepoții săi să vină în fiecare an, în vacanță, în țara, la casa lor părintească. Când a văzut că nu primește nicio veste din Canada, Maria Iliuț a început să trimită scrisori la adresa pe care le-au lăsat-o canadienii. Dar toate scrisorile trimise, timp ce mai mulți ani  (vreo 100 după cum ne-a declarat Mioara Iliuț) s-au întors, ceea ce denotă faptul că adresa era falsă. Pentru că nu știa nimic de copii, “Mica”, împreună cu fiica sa (mătușa copiilor) s-a dus acasă la familia Johannis.

“De fiecare dată când i-am căutat, au fugit de noi. La un moment dat, am găsit-o pe scările blocului pe Carmen, dar a luat-o la goană și l-a sunat pe Klaus. El a ieșit la noi și a început să ne injure. Mica l-a întrebat unde sunt copii, dați-ne un semn de viață de la ei. Paștele mamei voastre de sărăntoci!, acesta a fost răspunsul. Și i-a dat un șut în fund lui Mica. Așa de fiecare dată când îi căutam și le ceream socoteală , ne făceau în toate felurile, ne amenințau că vedem noi ce pățim”, s-a destăinuit Mioara Iliuț.

Văzând că nu obține nicio veste despre copii, “Mica” a trimis memorii la toate instituțiile statului: Poliție, Parchetul General, Parlament, Președinție. Au luat la cunoștință de acest caz Ion Iliescu și Traian Băsescu, dar nu s-a făcut nimic pentru a-i găsi pe copii.

Plângeri la organele abilitate

Într-o plângere depusă la Parchetul General, în 23 aprilie 2001, Maria Iliuț (Mica) cere procurorilor “să dea ordin pentru efectuarea unei anchete care să ducă la aflarea adevărului despre cele întâmplate cu nepoții mei(…)În 1990, imediat după înmormântarea fiului meu și a norei mele, în luna iunie, s-au prezentat la domiciliul meu soții Johannis Klaus și Carmen, împreună cu o familie de canadieni pentru a ne convinge pe mine și pe soțul meu să le încredințăm nepoții pentru înfiere, ei zicând că în Canada e bine și că și ei au o fetiță de 5 ani pe care o încredințează acestor canadieni. Lucru care s-a dovedit a fi minciună deoarece am aflat după aceia că ei nu au avut copii. La fel m-au mințit că îmi vor aduce nepoții anual sau măcar o dată la 2 ani”.
In continuarea plângerii, bunica povestește că “ în data de 14 august 1990 ne-am prezentat la Tribunalul Sibiu pentru legalizarea adopției. Aicea am cunoscut-o pe Scultelnicu Maria din Sibiu care a dat-o și ea pe fetița ei, în vârstă de 4 luni, tot la familia de canadieni. La tribunal s-au aflat și familia Johannis, el rămânând jos la mașină. Tot împreună cu Johannis Carmen se afla și o a doua familie de canadieni, care au înfiat și ei 5 copii”, se mai arată în plângerea penală.
Maria Iliuț mai afirmă că “după aproximativ 2 ani am căutat-o pe Johannis Carmen la liceul Gheorghe Lazăr unde era profesoară și am întrebat-o ce știe de nepoții mei. Dar am fost agresată și lovită cu piciorul de Johannis Klaus, care a fost chemat prin telefon de acasă de soția lui”.

În final “Mica”, solicită procurorilor să dispună “continuarea cercetărilor” pentru a afla ce s-a întâmplat cu nepoții săi, de care nu mai știe nimic de 11 ani.

“Vă rog, dacă adopția a fost ilegală să luați măsuri pentru ca vinovații să fie pedepsiți”, este rugămintea adresată procurorilor de Maria Iliuț.

Traian Băsescu știe

De asemenea, potrivit justitiarul.ro, bunica copiilor a trimis un memoriu și lui Traian Băsescu în 2007, “ca fiind unica soluție” pentru elucidarea situației celor 3 copii.

“Despre soarta nepoțiilor mei nu mai știu nimic din 1990. Domnul Johannis ne-a promis că-i duce la un trai mai bun, să învețe meserie și limbi străine. A zis că mă vor vizita, la domiciliul meu din Rășinari, de două ori pe an. Domnul Johannis nu și-a ținut promisiunea. Încercările de a-l găsi timp de doi ani au rămas fără rezultat. L-am întâlnit la cancelarie, la școala unde lucra. La întâlnire eu eram bucuroasă, dar dânsul era nervos și mi-a pus mâna în piept și m-a înjurat. A zis că dacă-l mai caut, o pățesc rău de tot. Eu nu doream decât să spună unde sunt copii și dacă mai trăiesc. Nu doresc la nimeni să treacă prin ce am trecut eu să-ți vezi morți doi copii și nepoții plecați prin străini. Nu am ştiut că voi fi înşelată, că mă aşteptau toată ziua şi era pe capul meu cu soţia lui, care m-a minţit că are şi ea o fetiţă şi pleacă odată cu ai mei. Eu fiind supărată după cele întâmplate cu părinţii lor, nu am realizat ce se întâmplă. Era de faţă şi mama fetei, nora mea, care zicea şi ea să-i dau pentru ajutor, că le vor da o meserie şi trai mai bun. Eu nu i-am dat nici pe bani sau pe alte obiecte. Există Dumnezeu pentru toţi, dar pentru ei nu! Atâta bucurie să aibă cei care ne-au luat copiii şi nu-mi dau nici un răspuns. Atât mai vreau înaintea morţii, să ştiu dacă nepoţii mai trăiesc pentru că sunt foarte bolnavă. Pentru înşelăciunea lui Klaus, care a dus sute de copii. Avea o cameră unde-i ţinea, la prietenul lui Mitrea Ioan, care a decedat în chinuri grele, că a ştiut şi nu a spus (…)Să nu mă lăsaţi fără răspuns, domnule președinte”, se mai spune în plângerea depusă de Maria Iliuț la Cotroceni.

Până la urmă polițiștii de la Serviciul de Combatere a Crimei Organizate Sibiu au întocmit o anchetă pe acest caz în 2000. Însă, Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu a dat NUP față de Carmen și Klaus Johannis în dosarul 423/P/2000, având ca obiect înfierile ilegale.

Tot în 2000 familia Iliuț a sesizat și comisia pentru cercetarea abuzurilor, corupției și pentru petiții dij cadrul Camerei Deputaților. Nu s-a rezolvat nimic nici aici. Apoi, cazul a fost îngropat definitiv. Bătrăna Maria Iliuț (Mica) a murit acum doi ani cu o mare amărăciune în suflet, deși s-a zbătut în ultimii ani de viață să afle măcar dacă nepoții săi mai trăiesc. Acum, fiica sa, Mioara Iliuț a primit cu limbă de moarte de la mama sa să continue lupta cu sistemul ticăloșit pentru a afla adevărul.
“Măcar să știm că trăiesc, că sunt bine, nimic mai mult. Dar ne este teamă că sunt morți. de aia nu vor să ne spună nimic, de aia sunt nervoși cei din familia Johannis când le cerem socoteală”, ne-a mai spus, cu tristețe în glas, doamna Iliuț.
De urmarit:



 

 

preview2

Document 1

preview1

Document 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC_0017 DSC_0020 DSC_0021 DSC_0022 securedownload securedownload-2

Facebook Comments Box

59 Comments so far

Jump into a conversation
  1. JORJ
    #1 JORJ 27 August, 2014, 11:54

    toata lumea stie ca Johannis a vandut si pui de gaina si oi si capre si gaste. Ba a vandut si papagali curajosi ca voi astia care nu semnati articolul. sunteti penibili.

    Reply this comment
  2. maria
    #2 maria 27 October, 2014, 11:45

    daca cineva reuseste sa dea de aceasta doamna care crede ca ii sunt morti nepotii…sa o ajute sa vada acest link poate o recunoaste pe doamna ce i-a infiat copii… https://www.facebook.com/arlene.lalande?fref=ts
    daca aceasta ii doamna…apai nu cred ca acei copii sunt morti…are in jurul ei foarte multi copii…si poate ii vede si pe ai dansei

    Reply this comment
  3. Anonim
    #3 Anonim 28 October, 2014, 10:21

    Daca copilul Anda mentionat in articol se intampla sa fie domnisoara

    https://www.facebook.com/anda.lalande

    eu zic ca a ajuns bine. In mod cert organele ii sunt ok, nedonate, nerecoltate neimprumutate. Asa ca haideti sa nu mai sarim la concluzii. Decat o soarta mizera intr-un sat uitat de lume, mai bine femeia vesela din poza.

    Reply this comment
    • Daryl
      Daryl 31 March, 2021, 09:44

      Vezi numa` ca Rasinari nu e ‘un sat uitat de lume’, iar nepotii acelei femei nu aveau o ‘soarta mizera’, bunica si matusa lor posedau o casa cu 6 camere si aveau de toate.

      Reply this comment
  4. fdfef
    #4 fdfef 3 November, 2014, 14:47

    Ce articol de cacat. Sunteti penibili

    Reply this comment
  5. Larisa
    #5 Larisa 3 November, 2014, 16:37

    inventa povești lacrimogene pentru a determina familiile să-și părăsească odraslele?? Ma intreb cat timp i-a luat sa ii convinga?:))) poate vine si la mama cineva sa o convinga sa ma dea . Ce parinte e CONVINS sa isi dea odrasla? Msrturii mincinoase!! Iohannis presedinte! Nu stiti ce sa mai inventati. E mana PSD=ului si a celor flamanzi dupa banii lor. Cat vi s-a oferit pentru marturiile astea 50 de lei?

    Reply this comment
  6. mircea lundra
    #7 mircea lundra 3 November, 2014, 19:56

    Klaus Iohannis a vorbit luni seara, la Realitatea TV, despre acuzele echipei de campanie electorală a lui Victor Ponta legate de implicarea sa în “trafic internaţional de copii”, acuze pe care prezidenţiabilul ACL le-a considerat “mizerabile”.

    “Sunt foarte dezamăgit de candidatul Victor Ponta, care nici măcar nu a fost suficient de bărbat să iasă el să-mi spună aceste lucruri mizerabile şi şi-a trimis vorbitoarele înainte”, a declarat Klaus Iohannis, referindu-se la Gabriela Vrânceanu Firea, care a vehiculat ideea că primarul Sibiului şi-a cumpărat o casă în valoare de 70.000 de mărci din trafic de copii, care, după ce au fost înfiaţi, nu este exclus să fi devenit “piese de schimb în bănci de organe”.

    Gabriela Firea l-a acuzat pe Iohannis de intermedierea unei adopţiei dubioase în anii ’90, în care trei copii orfani au fost înfiaţi de o familie de canadieni, copii despre care rudele acestora din România n-ar mai şti nimic în prezent, şi i-a reproşat prezidenţiabilului ACL că nu a luat de-a lungul anilor legătura cu familia celor trei copii înfiaţi.

    Răspunzând acestor afirmaţii, prezidenţiabilul ACL a declarat că acuzaţiile ce i se aduc sunt o minciună mare şi inutilă de campanie.

    “Sincer, aş fi vrut să nu existe acest subiect fiindcă mă afectează şi îmi afectează familia. Este o mizerie de nedescris. (…) Este adevărat că am fost acuzat de trafic de copii în condiţiile în care atunci, la începutul anilor ’90, singura implicare pe care am avut-o, soţia mea şi cu mine, a fost să-i ajutăm pe aceşti oameni să facă nişte traduceri pe nişte acte şi să-i ducem noi cu maşina dintr-un loc în altul. Atât. Restul a fost o adopţie pur şi simplu prin hotărâre judecătorească, iar afirmaţiile pe care înţeleg că sunt tot redate ale bunicii respective pot să le infirm pur şi simplu pentru că atunci când s-au făcut acele acte bunica a renunţat din câte îmi amintesc eu să-şi vadă nepoţii, de bună voie… Afirmând acum, după atâta timp, că eu aş fi vinovat că nu a putut să-şi vadă nepoţii mi se pare o minciună mare şi inutilă în campanie. Pe de altă parte, este o jignire la adresa mea şi a familiei mele că se reiau aceste poveşti. Nici măcar aici nu au fost originale vorbitoarele lui Ponta, au preluat întreaga minciună care a fost creată în anul 2000, când am candidat prima dată pentru o funcţie publică, exact aceleaşi poveşti au fost reluate în 2014. Iniţial am crezut că este o eroare din partea PSD-ului şi am crezut că se vor linişti văzând că de fapt sunt nişte prostii pe care ni le spun. Acum trebuie să spun că mă simt jignit şi afectat de aceste poveşti care în jurul unei chestiuni minore au venit cu toate minciunile adunate din anul 2000 încoace”, a declarat Iohannis, în emisiunea “Prime Time News”.

    Întrebat dacă a deschis vreun proces de calomnie în urma acestor acuzaţii care i-au fost aduse, acesta a replicat: “Nu, dar mă gândesc la modul cel mai serios să o fac acum.”

    “Misterul adopţiilor lui Iohannis”

    Potrivit jurnalistei Simona Ionescu, care a dedicat un editorial celor mai recente “teme” de campanie electorală, respectiv dosarul Megapower în care a fost implicat premierul Ponta ca procuror în anul 2000 şi adopţiile lui Iohannis, în anii ’90, tribunalele din toată ţara erau invadate de către străini şi avocaţi români care îi ajutau să înfieze copii fie din familii sărace, fie din orfelinate.

    “Jurnaliştii străini soseau cu sutele în România şi transmiteau publicului din ţara lor reportaje, scrise sau filmate, despre copiii români care aproape că mor în instituţiile statului. Străinii s-au repezit să adopte, iar legea românească era extrem de permisivă. Niciun avocat sau translator sau altă verigă din acest lanţ al adopţiei nu a comis ceva ilegal. Am vorbit cu mulţi dintre ei, am scris multe reportaje despre aceste ‘vânzări de copii’ cu acordul statului. Invocam mereu o vină morală, atâta vreme cât în aceste adopţii se plăteau bani buni pentru acele vremuri, dar şi un insuficient control al autorităţilor. Cei implicaţi, însă, priveau sumele obţinute ca plată pentru serviciile prestate. Judecătorii erau cei care consfinţeau adopţiile, în baza rapoartelor Asistenţei Sociale. Să-i arunci lui Klaus Iohannis acum în spate o ‘crimă’ pe care nu a comis-o, e prea mult. Cu suma obţinută făcând pe translatorul nu a putut să-şi cumpere nici măcar o casă în anii aceia”, scrie Simona Ionescu.

    Reply this comment
  7. Neli
    #8 Neli 3 November, 2014, 21:39

    Uite am citit si am ascultat si eu despre ce-i vorba…si e f simplu…In cazul adoptiilor, se pot efectua adoptii totale( care sunt adoptii in care parintii naturali sau familia renunta la dreptul lor ca sa contacteze sau sa primeasca informatii despre familia adoptiva).Felul asta de adoptie e cel mai popular pentru ca familiile adoptive nu vor sa fie deranjate sau te mai miri ce, de cei care au dat copiii spre adoptie.Sunt si altfel de adoptii in care familiile sunt de acord sa pastreze legatura,dar intelegerea asta trebuie specificata in contractul de adoptie.Daca adoptia a fost facuta prin decizie judecatoreasca,si a fost totala,inseamna ca a fost legala iar cei care au dat copiii ptr infiere nu mai au ce face,chiar daca se razgandesc pe viitor….Dar asta nu inseamna ca copiii au fost victime de trafic de organe sau ce mai zic ei…Adevarul e ca dupa revolutie a fost o perioada in care s-au facut multe infieri care nu au fost facute cum trebuie,dar asta pentru ca tara nu avea legi bine puse la punct ca sa protejeze impotriva acestor lucruri…apoi s-a dat lege prin care s-a interzis adoptia copiilor romani in strainatate…Iohannis spune clar ca nu a primit bani,ca nu a intermediat decat au tradus…Femeie aia poate sa spuna ce vrea,daca nu are nici o proba.Faptul ce Iohannis a fost implicat in scandalul asta nu inseamna ca acuzatiile aduse isi au temei.El e f transparent si descrie clar ce s-a intamplat….iar cei care au putin habar cum functioneaza legea nu pot fi dusi in eroare ca Iohannis a facut ceva rau,dar oamenii de rand vad lucrurile prin ochii lor personali nu prin ochii legii.Una e ca cineva al acuza de ceva si alta ca a fost gasit vinovat….E UN SANTAJ POLITIC,inainte de alegeri,iar cei care nu cunosc musca din momeala….iar cand se trezesc e prea tarziu…votul e dat.

    Reply this comment
  8. puie monta
    #9 puie monta 4 November, 2014, 01:42

    Autorule esti mizerie umană. probabil Îți e si tie rușine de ce ai scris.

    Reply this comment
  9. razvan
    #10 razvan 4 November, 2014, 02:12

    si ponta a facut trafic de droguri si de armament, trafic de femei pe care le are la produs in spania si italia, fura bani de pe carduri si foloseste bombe atomice.

    sa fim seriosi, PENIBIL!

    Reply this comment
  10. Sebastian
    #11 Sebastian 4 November, 2014, 08:10

    Ne uitam in fiecare zi la Tv si observam cum multe famili din Romania fac n copii, in conditiile in care nu ii pot creste, pe deasupra, avem de a face in aceste famili cu parinti betivani,care se cearta , se bat, lovesc odraslele. Parerea mea este ca acei copii din familia de mai sus , au promit o educatie mult mai buna si au trait intr-un mediu mult mai civilizat si curat.

    Reply this comment
  11. Adrian
    #12 Adrian 4 November, 2014, 12:05

    Traficul de persoane este dintotdeauna infractiune grava iar din cat am citit omul asta trebuia sa stea multi ani dupa gratii daca 10% din ce scrieti este adevarat. Asta nu este un mod civilizat de a face campanie!

    Reply this comment
  12. Magda Susan
    #13 Magda Susan 4 November, 2014, 18:39

    Numai prostii si povesti scrise pentru a sensibiliza poporul.
    Stimati jurnalisti, copiii adoptati de familia canadiana traiesc foarte bine, din fericire pentru rudele carora chiar le pasa de ei. In toata aceasta perioada nu s-a interesat ABSOLUT NIMENI DE EI. Ce petitii, ce povesti… Ati preluat toti o stire care a aparut acum cativa ani, tot din cauze politice. Eu sunt verisoara celor 3 frati Iliut si sunt dezgustata de felul in care va faceti “treaba”. Aflati ca ei o duc foarte bine si impartasim acelasi sentiment fata de tot ceea ce faceti. Ce ar fi daca i-ati lasa in pace si mai bine a-ti scrie despre cazul matusii care a murit de cancer, mamei care nu a fost bine tratata in spitalele din Romania sau alte cazuri PERSONALE. Atunci veti intelege poate cat este de dureros sa vorbesti de cineva drag. Cu atat mai mult cat nu sti nimic si inventezi, ca sa ai cel mai tare articol si sa sensibilizam lumea. Toti veti fi judecati candva pentru asta….

    Reply this comment
    • admin
      admin 6 November, 2014, 16:00

      Daca aveti detalii despre acest caz, va trimiteti-le pe adresa mea de mail, ar fi interesant sa aflampana la urma adevarul

      Reply this comment
  13. dfvs
    #14 dfvs 5 November, 2014, 01:41

    nu ati avut cu ce sa il povestiti de rau pe om asa ca ati platit o baba sa minta … SpunePonta si trage apa !

    Reply this comment
  14. sima radu
    #15 sima radu 5 November, 2014, 16:03

    jegosilor plecati cu minciunile

    Reply this comment
    • admin
      admin 6 November, 2014, 15:59

      Va rog mult, daca nu aveti argumente, treceti mai departe, nu aruncati cu jigniri. Va multumesc!

      Reply this comment
      • Cruella
        Cruella 10 November, 2014, 14:06

        Articolul in sine este o jignire, o calomnie. Nu mai cereti argumente daca, la randul vostru, oferiti mizerii. Si eu va multumesc.

        Reply this comment
  15. cooly
    #16 cooly 5 November, 2014, 19:32

    Mai mai bine decat sa traiesc intr o tara de hoti si oameni care nu se gandesc decat la buzunarul lor si nu la vietile oamenilor de rand si a tineretului in special pai va zic eu ca mai bine asi preferaca sa ma vanda domnul klaus la canadieni ca probabil aia sant oameni nu ca in romania sa duci grija zilei de maine ca nu ai ce manca sau ce da la copii de mancare .mai bine la canada o viata decenta si I as multumi dl klaus

    Reply this comment
  16. Gugu
    #17 Gugu 6 November, 2014, 01:10

    Cand ai scris acest articol te-ai bazat pe evidente ? Sau doar ai scris din cauza ca se apropiau alegirile si te-ai gandit ca te va face bogat PONTA ?
    Nu sunt FAN pentru niciunul dintre candidati… Insa nu sunt atat de cretin sa cred acest articol nefondat.

    Cu Respect,

    EU !

    Reply this comment
    • admin
      admin 6 November, 2014, 15:53

      Declarati ca nu sunteti fan al niciunui candidat, ma indoiesc de acest lucru, dar cred ca ar fi corect sa nu huliti si sa aruncati cu acuze nefondate, nimeni nu va impune sa cititi acest site; aveti de ales altele; Hotnews sau altele asa zise impartiale…ca romanul

      Reply this comment
  17. teo
    #18 teo 6 November, 2014, 14:34

    Bai asta care ai scris articolul asta…esti retardat/a !!! Scrii ca un copil de 15 ani. Nici macar o minciuna nu stiti sa o spuneti ca lumea :))))

    Reply this comment
    • admin
      admin 6 November, 2014, 15:51

      Am o rugamite catre dvoastra. Daca aveti argumente sa combateti articolul, va rog sa o faceti, dar sa lasam la o parte jignirile si injuraturile. Este ultima data cand mai postez asemenea comentarii. V amultumesc!

      Reply this comment
  18. Ioana
    #19 Ioana 7 November, 2014, 09:19

    Articol de rahat !!!
    Clar scrie , copilul doamnei Mioara avea 18 ani la momentul tragediei !!!!
    Iar apoi , dupa nici doua zile Johannis cu nevasta-sa au venit sa ii ia pe copii !! Ea era cu copilul ei in brate , iar sotia lui Johannis, l-a luat si ea in brate !!!!
    Vai vai vai !!! La 18 ani in brate !!!!

    Reply this comment
    • admin
      admin 7 November, 2014, 19:03

      Scuzati-ma, dar daca nu stiti sa cititi un articol…mai bine treceti la sapat santuri

      Reply this comment
      • Anonymous
        Anonymous 9 November, 2014, 21:22

        o zice un programator. bai frate esti jalnic,un admin doar modereaza,nu posteaza rahaturi si nu sta LA discutii. daca erai Putin Mai destept,te puteam face prost.

        Reply this comment
      • Adrian
        Adrian 9 November, 2014, 21:29

        o zice un programator. bai frate esti jalnic,un admin doar modereaza,nu posteaza rahaturi si nu sta LA discutii. daca erai Putin Mai destept,te puteam face prost.

        Reply this comment
    • Anonymous
      Anonymous 5 February, 2020, 21:12

      De unde scoateți mizeriile esti proastă nici măcar nu pricepi nimica din articolul ăsta deși e difuzat pe toate posturile media și pe you tube de unde atâtea minciuni despre PONTA???nu mai ca sa.l improscati cu noroi.???? Vai de voi daca ar citi PONTA ce ati scris voi despre el..

      Reply this comment
  19. HAI PONTA, JOS INTERESELE GERMANIEI
    #20 HAI PONTA, JOS INTERESELE GERMANIEI 7 November, 2014, 13:20

    Ii doresc D iohanis, sa ajunga ca copii aia, daca sunt MORTI SI TAIATI IN BUCATI, ASA SA FIE, DACA SUNT FERICITI, IN VIATA, ASA SA FIE SI IOHANIS.

    Reply this comment
  20. Brain Man
    #21 Brain Man 8 November, 2014, 11:17

    Ceva vina tot are el si Iohannis! Nu are cum sa fie 100% nevinovat pentru ca daca chiar era atunci orice om sanatos la cap ar fi angajat o armata de avocati di de detectivi particulari in vederea gasirii copiilor si a parintilor lor adoptivi canadieni a caror nume nu inteleg de ce e anonim!?!? In fine de acum copiii ar trebui sa nu mai fie chiar copiii ci majori in toata regula care au dreptul sa stie adevarul. Daca Iohannis chiar nu are vina atunci il provoc sa dovedeasca asta urgent, macar prin a incerca sa gaseasca “copiii”.

    Reply this comment
  21. Gabi
    #22 Gabi 10 November, 2014, 19:52

    O avea, dar parintii adoptivi trebuie sa fie anonimi exact pentru ce se intampla acum , asta e raspunsul !!! De balacareala din asta Ro-style nu are nimeni nevoie in familie, eu as da in judecata Judecatoria care a facut publice numele lor ( vezi ca scrie mai sus numele parintilor adoptivi, citeste articolul inainte sa postezi ).

    Reply this comment
  22. Gabi
    #23 Gabi 10 November, 2014, 20:08

    Acum,”Mica” a crescut 2 copii din ce vad…baiatul alcoolic si-a omorat sotia si apoi s-a spanzurat si fata, 18 ani, copil si divort pe rol …?!
    credeti ca “Mica” era persoana potrivita sa mai creasca 3 ??? (Asta e intrebare de clasa 3 ! )
    Ca si-a dat copii la canadieni nu o poti condamna , probabil a fost cel mai bun lucru pe care la facut pentru ei in viata asta, dar sa vii sa faci lucruri din astea la TV e penibil , nu a vazut ce a semnat cand a dat copii ?
    Sigur era un contract de confidentialitate acolo, de ala nu se aude nimic !
    Ca Johannis a luat comision,taxa, procent, nu ma indoiesc , trebuie sa fii prost sa iti bati capul sa intermediezi asa ceva fara !

    E plina tara, sunt convins de asemenea povesti cu romani care incearca sa mai “ciuguleasca” ceva de pe copii de mult “pierduti” prin strainatate, ca de viata e grea in Ro.

    Sfat: Ridicati-va de la calculator si faceti cativa pasi prin camera ,ca sa circule sangele unde trebuie, apoi din picioare mai departe un metru de monitor cititi din nou povestea… aveti alta parere ?

    Reply this comment
  23. Cris
    #24 Cris 10 November, 2014, 20:24

    Pe bune???? :)))

    Reply this comment
  24. Om
    #25 Om 14 November, 2014, 02:54

    http://ralucasirazvan.tv/editie-speciala/
    Bai pulifricilor care inventați numai kkaturi de 2 bani, ia uitați ce spune Mătușa copiiilor despre Johannis!

    Reply this comment
  25. Dr. Corneliu Oltean
    #26 Dr. Corneliu Oltean 14 November, 2014, 07:01

    Salutare la toata lumea,
    Inca de la inceput vreau sa va spun, ca vazind acest articol nu m-am putut retine sa nu scriu un mic comentariu deoarece vad ca se descrie o imagine lipsita de realitate, creata de campania electorala,imagine care poate distruge viitorul unui om de credinta care a reconstruit un oras , l-a adus la nivel european si care probabil va deveni presedintele Romanie. Doresc sa va spun ca traiesc in Canada, Ontario linga London. Sint emigrant roman de 14 ani in Canada ,prior stind noua ani in Austria. Pentru credibilitate pot sa va spun ca sint president si peste 50% propietar la o companie de insamintari artificiale cu arie de acoperire in toata Canada si propietar a unei fabrici de brinza.
    Prin natura meseriei am contact cu sute de persoana avind cunostinte in toata Canada , USA , Australia, Asia , Sud America, Europa etc. Se face ca intilnesc tot felul de situatii de familii, unele din ele nevind posibilitatea de a avea copii, situatie in care se recurge la asa zis ‘fostering’ sau infieri de copii. Am intilnit aici multe familii care au infiat copii si uni chear din Romania. In vest de London este o familie care are trei copii din Romania. Toti trei o duc foarte bine si li se acorda foarte mult interes din partea actualilor parintii,poate mai mult de cit am acordat eu copiilor mei. Am un prieten care are doua fetite din Jamaica (de culoare) care vine periodic pe la noi si des mergem noi la ei in vizita. Grija parintilor (nebiologici) e asa de mare de ne surprinde. Copilelor pe linga scoala normala li se plateste ore de muzica si ore pentru painaj artisic.
    Aici in Canada asistenta sociala este foarte bine pusa la punct si daca cineva nu poate sau nu vrea sa intretina copii risca foarte repede ca, copii sa fiie luati de organizatii sociale si redati la alte familii sau infiati. Daca puterea ta economica nu este suficienta pentru intretinerea copiilor, statul prin organizatiile pe care le are te deposedeaza de copii si va lua masuri pentru o griga optimal corespunzatoare a tinerelor suflete.
    De multe ori ma gindeam ca in Romania sint mii de copii care ar merita sa fie infiati si adusi sa fie crescuti aici nu sa supoarte lipsuri, foame ,lipsa de inbracaminte, scolarizare proasta etc. Daca acei cipii (descrisi in articol) au ajuns aici, in Canada a fost o binecuvintare a lui Dumnezeu pentru ei. Aici traim intr-o tara civilizata cu nivelul de trai ridicat, violenta minora fara acea gindire de copii luati, furati , omoriti pentru banci de organe. Imaginatia din acest articol depaseste orce limita a bunului simt.
    Am trait in Romania 34 ani in care timp a fost copil, tinar am facut scoala ,liceu ,facultate si o parte din profesie. Parte din partea profesionala am petrecut-o in zona saseasca unde am cunoscut multi sasi din zona Sibiului. Am fost tot timpul impresionat de modestia, sinceriatatea , harnicia ,corectitudinea , exactitatea etc, sasilor.
    Acolo a inceput viata mea profesionala ,unde am invatat multe de la sasi. Am fost la petrecerile, nuntile, inmormintarile lor traind ca in familie avind greutatile regimului lui ceausescu dupa ’80 rastie de piine, ulei ,fara zahar, cota de benzina, etc, etc. Pe Iohannis si sotia nu ii cunosc personal dar am vazut mult lucru bun dupa ei (cea mai vie fiind imaginea aeroportului sibian). Cu toate ca nu traiesc acolo eu imi iubesc Romania drept dovada din Canada am fost in 14 ani de 14 ori acasa cu diferite ocazii (vizite, nunti sau inmormintari). Cind locuiam in Austria aduceam tone de ajutoare inpreuna cu Caritasul din Austra in Romania pentru familii sarace si copii. In viziunea mea Klaus Iohannis este o oferta buna pentru presedintia Romaniei. Trebuie profitat. Totul in lume nu se creaza de unul singur nu este de ajuns sa fii numai ‘ persoana presedinte’ trebuie sa ai conectii, companii internationale de investitii cu suport financiar etc. Iohannia are aceasta, plus seriozitate, personalitate si credibilitate din partea occidentala. Personal il sustin la toate rudele si cunostintele mele. Doresc o Romanie a lucrului bine facut incepind de la mare in nordul Moldovei , Tara Romaneasca si Ardealul.

    Reply this comment
    • admin
      admin 14 November, 2014, 10:52

      Domn profesor, multumesc pentru comentariile facute la acest articol. Nu este nicio problema legata de procesul in sine de adoptii, sunt familii care doresc sa adopte copii, sa creasca copii, este un lucru nobil. Din pacate exista o mare birocratie, cel putin in Romania. Este foarte greu sa ajungi sa adopti un copi, e nevoie de ani de zile. In acest caz este vorbea despre altceva: suspiciuni de trafic de copii. Dvoastra nu vi se pare suspect faptul ca Iohannis avea in cont 9000 de dolari in 1990? Care era salariul unui simplu profesor la acea vreme? Cum putea aduna asa de multi bani la acea vreme? Oricum, daca puteti sa vedeti reportajul realizat in Canada de jurnalistii romani de la Antena 3, in care un pastor care cunostea familia adoptiva spune clar ca a venit in Romania in 1990 pentru a cumpara copii. Nu este ceva evident? Avem nevoie de un presedinte implicat in trafic de copii?

      Reply this comment
  26. Matei
    #27 Matei 14 November, 2014, 13:28

    Daca acei copii nu erau azi suflete nevinovate in cer, Iohanis ii aducea in tara si iesea presedinte. Lovitura de imagine ar fi fost URIASA. Cat priveste “pixelul albastru” ca acei copii doresc intimitate, pentru o suma corecta (infima fata de sumele uriase cheltuite in campanie) veneau in tara instantaneu. Tot ce a putut produce insa propaganda basista nu a fost nici macar o hartie obscura de la autoritatile canadiene ci doar o penibila marturie telefonica … pixelul albastru pentru naivi. Dumnezeu sa-i aibe in grija.

    Reply this comment
  27. deea
    #28 deea 14 November, 2014, 23:26

    povesti de adormit copiii. un document oricine il poate falsifica, mai ales scrisul de mana. voi scrieti articole bazate pe speculatii si interpretari. si e pacat si trist ca oamenii sunt atat de rai.
    si culmea este sa le cereti altora sa se exprime respectuos, cand voi ati scris articolul asta de duzina. nu e de mirare ca ni se duce tara de rapa cu asa oameni.

    Reply this comment
    • admin
      admin 15 November, 2014, 12:54

      Din pacate sunt povesti adevarate, eu chiar nu inteleg cum unii oameni sunt de-a dreptul indoctrinati si nu pot face diferenta intre realitate si fictiune…v-ati creat propriile adevaruri si nu puteti vedea…dincolo; intoarceti-va pe lumea asta ca altfel deveniti schizofrenici si paranoici

      Reply this comment
  28. Carol
    #29 Carol 17 November, 2014, 15:51

    Deci domnu’ admin, Dumneata te iei de oamenii ca injura si jignesc, dar jignesti pe fiecare de fiecare data cand ai ocazia. Momentan, dupa cum se vede, nici matale n-ai dreptate iar vorbind de paranoia si schizofrenie, nu stiu zau ce sa spun?!!! Pai articolul asta suna mai paranoico schizofrenic decat toate comentarile de mai sus, sa nu mai vorbim de faptul ca e total lipsit de adevaratele investigatii cu care ne tot laudam “noi” astia cu site-uri de doi lei. Mai, poate oamenii sunt indoctrinati, dat tu, ca fiinta, vorbind din povesti auzite si speculatii politice, ce esti? Te pomeni ca vei fii un sfant ce crede in adevar si bine, ce are darul de a le stii pe toate, iar scopulul lui nu e marsav, e perfect de la Dumnezeu venit?! Eu nu zic ca Johannis e sfant, n-am vazut inca politician sa nu puna ceva la buzunar in numele puterii, dar ma tot intreb de fiecare data cand citesc articole de astea penibile bazate pe licurici. Cu ce ai avea tu mai multa dreptate? De ce ai fii tu mai putin indoctrinat? De ce ar fii porcaria asta macabra adevarul? Ce dovezi ai ca totul e adevarat, si de ce ar ascunde un stat ca si Canada niste crime monstroase de care sunt acuzate cetatenii lor? Si cine pentru numele lui dumnezeu omoara niste copii in Canada, pentru a le lua organele? Tu asa, daca capul te mai tine, realizezi ca, pentru a avea niste organe sanatoase, trebuiesc facute operatii de doctori specialisti nu? Adica e nevoie de MEDICI. Si pentru ca ele sa ajunga in “banci” trebuiesc dovedita provenienta si asa mai departe. Adica tu mai nene, nu doar ca acuzi niste oameni de crima, tu acuzi un stat intreg. De fapt doua, si Romania a luat parte. Drept urmare, in urma tampenilor ce scoateti voi astia desteptii pe deste, Canada este un stat atat de corupt incat acolo se traieste pe organele din copiii adusi din Romania. Iar Johannis supraputernicul si dorinta lui de a devenii ce este astazi supune politia internationala si musamalizeaza totul? Tu macar cand scrii, gandesti? Sau iti place doar sa te auzi fiind citat, nene?!!

    Reply this comment
    • admin
      admin 17 November, 2014, 21:33

      Domnul meu, daca stiti sa cititi si nu pot sa cred ca sunteti chiar de rea credinta, ati citit ca este vorba despre unele speculatii legate de traficul de organe. si pentru a va informa pe dvoastra, va relatez faptul ca primul care a scris despre traficul de organe si nu de traficul de copii a fost Dan Tapalaga, marele formator de opinii, care l-a sustinut din toti rarunchii pe Iohannis. Asa, legat de schizofrenii, ar trebui sa fiti dvoatra in locul meu pentru a observa ce tampenii mi-au fost spuse, ce injurii si jigniri. Din pacate, am cedat in fata acestor atacuri fara precedent la adresa mea. Stiu foarte bine ca nu a fost intamplator, ca totul a fost concertat, fiind cam singurul din presa scrisa care am avut curajul sa iei cu asemene articole. In rest, numai ode de slava aduse lui Iohannis, despre care am aflat si scris lucruri abominabile. Daca vreti sa cititi cu atentie, fiecare articol este acoperit cu documente, cu relatari, cu declaratii la fata locului. Toata investigatia a fost facuta pe teren, nu am stat pe calcultor, la birou si sa scris de pe google

      Reply this comment
  29. ikinga
    #30 ikinga 17 November, 2014, 17:51

    Ce soarta ar fi avut copiii aia de ramaneau cu bunica… vai de capul lor. Bine ca au avut noroc sa mearga in Canada!

    PSD numai cu minciuna stie sa castige! Rusineee.

    Reply this comment
  30. Popescu
    #31 Popescu 20 November, 2014, 21:56

    Domnu’ admin, de ce nu iei in considerare ceea ce zice doamna Magda Susan, verisoara si matusa a celor in cauza? Te miri de banii domnului Iohannis, ca minerii de cutiile de pepsi de la sediul PNT. Ceea ce ai omis cu bunastiinta sa spui in ce ai scris este ca familia domnului Iohannis a emigrat in Germania in 1990. La salariile de acolo strange o persoana 9000 de dolari intr-un an, daramite 3 persoane in 2 ani.

    Reply this comment
    • admin
      admin 21 November, 2014, 00:06

      Domnu Popescu, ma faceti sa rad. Parintii lui Iohannis au emigrat in 1990 si asa repede au adunat 9000 de…dolari, bani pe care i-a trimis lui fisu, bani care apoi au aparut la banca? E deja penibil. Nu stiu cum se poate sa fiti in halul asta de indoctrinati, vad ca nu mai ganditi deloc, v-a luat mintile cu totul. Nu vreti sa vedeti realitatea. Domnu Popescu, pe vremea aia in Germania era marca, nu dolari, iar tranzactia cu copii s-a facut in dolari. Ca sa stiti si dvoastra, tatal sau era un prapadit de mecanic, si hot pe deasupra, prins la furat pe vremea lui Ceausescu si dat afara. Iar masa era o prapadita de infirmiera. Cum dracu au reusit sa cumpere prima casa cu 75 ooo de marci in 1992? Din banii trimisi de parintii lui? E deja telenovela. Si de ce nu cred ce spune doamna Susan, cea care a fost bine instruita, pe bani multi sa spuna ce a spus? Pentru ca maica sa a luat bani la adoptie, deia a fost de acord sa dea copii in 1990. V arog mult, incepeti sa si ganditi, nu mai faceti coada la pupat curul lui Iohannis, asa cum s-au inghesuit mii de oameni sa ia autografe de la acest impostor. Este una fdintre cele mai mari inselatorii din istoria Romaniei. Dar o sa sa va treziti voi repede…

      Reply this comment
      • Popescu
        Popescu 23 November, 2014, 17:17

        Nu tovarase, nu e penibil. E penibil ce faci tu, ca te dai jurnalist de investigatie dar nu investighezi decat ce e usor. De ce nu te-ai dus in Canada sa vezi despre ce e vorba? Nu e asa greu sa dai de o persoana in actele oficiale. Pune mana si mergi pana la capat, nu doar pana la Rasinari. Daca ai fi lucrat vreodata in Vest, cum am facut-o noi astia pe aici, ai sti ca 9000$ intr-un an nu-s asa greu de strans pentru o familie care lucreaza. Si daca tot facem discutia valutei, ca de ce dolari si nu marci, atunci de ce nu dolari canadieni ci dolari americani? Si zici ca dna Susan a fost platita si sa te cred pe tine? Dna Susan e ruda, poate tu esti platit sa scrii ce scrii. Tu cine esti pana la urma? Ce dovezi ai in afara de suferinta unei batrane pe care ai manipulat-o? Ca a primit Susan bani acum 25 de ani si de asta ascunde o fapta atat de nasoala? Sa fim seriosi. A primit bani pentru adoptie, nu pt trafic de organe. Nu are niciun motiv sa taca daca ar sti ceva si cu atat mai mult sa minta. Sunt rudele ei.

        Reply this comment
        • admin
          admin 24 November, 2014, 10:45

          Domnul meu, imi pare rau pentru dvoastra, dar cred ca jignirile nu pot lua locul argumentelor. Nu stiu ce studii aveti, dar sper ca aveti un minm discernamant si o farama de logica. Intr-adevar, ar fi trebuit sa plec in Canada ( au facut-o altii care au continuat ancheta), dar din pacate, nu castig 9000 de dolari ( apropo…nimeni nu a zis ca sunt dolari americani, in declaratia de avere a lui iohannis nu scrie ce fel de dolari!!!!). Daca incercati sa judecati putin, ati fi putut citi ca iohannis nu a castigat acesti bani din munca in strainatate( era doar profesor in 1990). De aceea, va propun sa va informati corect atunci cand aruncati cu jigniri, altfel deveniti penibil. De aceea pun din nou intrebarea: De unde avea Iohannis in 1990, imediat dupa revolutie 9000 de dolari, iar in 1992, 72 000 de marci? El a spus ca din meditatii, dar a cazut in ridicol. Astia, spalati pe creier, au uitat foarte repede cum iohannis s-a pierdut in minciuni. Dar din pledoaria dvoastra, a reiesit un adevar, pe care dvoastra, l-ati prezentat ca un argument: bunica susan a copiilor a luat bani din adoptie, nu din trafic de organe. Da, e adevarat, dar ca sa stiti si dvoastra, luarea de bunuri materiale pentru o adoptie, era chiar si atunci infractiune. Apropo, nu inteleg, daca nu ma cunoasteti de ce ma numiti tovaras. Eu nu stiu ce faceati in 1989, eu eram elev pe acea vreme, iar in 1990, student care a trait Piata univesrsitatii si a aflat pe pielea lui ce a insemnat mineriada, eu studiind la Universitatea Bucuresti

          Reply this comment
        • COSTY
          COSTY 30 November, 2015, 00:49

          CANADIENII CUMPARAU COPII PENTRU ORGANE ..FACEAU TRASPLANT… ASTA PE TIMPUL LUI CEAUSESCU VENEAU SUB ACOPERAMANT DE CAUGARITE LA MINISTERU SANATATII CHIAR ..PANA S-A DEPISTAT TAMPITULE , CICA NU E GREU DE STRANS 9000 DE DOLARI DE O FAMILIE ….AA ERAU CE FUNCTIE ?? PROFESORII DE ABIA SE DESCURCAU ….

          Reply this comment
  31. anonim
    #32 anonim 22 November, 2014, 18:59

    Frumosule!!!!

    Reply this comment
  32. George c
    #33 George c 7 November, 2015, 07:26

    Totusi, daca este o “abureala”, de ce s-au dat NUP-uri si de ce Parchetul nu a cerut informatii in Canada? Daca rudele au facut plangeri la Parlament si la Presedentie, in decursul mandatelor a doi presedinti, de ce a ramas “ca in tren”?. Asta este un semn mare de intrebare!

    Reply this comment
  33. Codruta
    #34 Codruta 1 December, 2015, 14:08

    Nu mai scrieti atatea tampenii despre prezedinte…daca stiati ceva trebuia sa spuneti ..cand erau alegerile nu acum…si oricum sunt niste minciuni…daca era asa mi candida el…

    Reply this comment
    • admin
      admin 1 December, 2015, 16:14

      Doamna, acest articol a aparut demult, nu acum…invatati sa cititi un articol

      Reply this comment

Click here to cancel reply.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.