Ofensator. Tricolorul, folosit ca imagine de o companie care distribuie şampon, sub genericul ”România fără mătreaţă”

Ofensator. Tricolorul, folosit ca imagine de o companie care distribuie şampon, sub genericul ”România fără mătreaţă”

Ofensator. Tricolorul, folosit ca imagine de o companie care distribuie şampon, sub genericul ”România fără mătreaţă”

by March 19, 2016 0 comments
În încercarea de a se promova agresiv în România, compania Procter & Gamble a demarat o campanie prin care dorește să ofere românilor mostre gratuite de șampon Head & Shoulders, scrie activenews.ro.
Conform sursei, prin modul în care e ilustrată, campania poate fi interpretată drept jignitoare la adresa românilor.
“Rezoluția noastră pentru 2016 este mișcarea: România fără mătreață”!”, se arată în mesajul postat pe site-ul headandshoulders.ro. Mesaj care este ilustrat nici mai mult nici mai puțin decât cu steagul tricolor, pe care scrie mare “România fără mătreață”.
Fără a cita nici un fel de studiu de piață, care ar fi putut demonstra faptul că mătreața reprezintă o problemă îngrijorătoare în România, mesajul poate fi considerat unul ofensator la adresa românilor.
Citiţi mai multe pe http://www.activenews.ro/stiri-social/Steagul-tricolor-este-folosit-de-o-celebra-marca-de-sampon-pentru-a-si-promova-produsul.-Campania-poate-fi-considerata-jignitoare-pentru-romani-131277
Facebook Comments

No Comments so far

Jump into a conversation

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.