Știai că tahicardia poate fi ținută ușor sub control? Află CUM!

Știai că tahicardia poate fi ținută ușor sub control? Află CUM!

Știai că tahicardia poate fi ținută ușor sub control? Află CUM!

by June 19, 2019 0 comments

Într-o lume în care ne confruntăm cu stresul din ce în ce mai acut, este inevitabil să nu suportăm și consecințele unui stil de viață haotic, stresant, în care punem totul la suflet și ne lăsăm copleșiți de probleme.

Inima este cel mai important organ al corpului și ea trebuie protejată cât mai bine. Cu toate acestea, ea este prima care suferă în momentul în care trecem prin stări puternice de stres, astfel că dezvoltă anumite probleme. Una dintre afecțiunile care afectează o mare parte a populației este și tahicardia, însemnând creșterea frecvenței ritmului cardiac la 100-160 de pulsații pe minut, față de 60 cât ar fi normal.

Această afecțiune, însă, nu reprezintă un pericol atât de mare în condițiile în care este ținută sub control. Iată câteva remedii benefice:

1)    Remediile din plante

Probabil știi că plantele sunt utilizate pentru vindecarea majorității afecțiunilor, inclusiv tahicardie. Extractele din anumite plante influențează activitatea ritmului cardiac, au acțiuni antispastice și sedative. Unul dintre cele mai bune remedii de plante pentru tahicardie este și uleiul de CBD, care aduce pe linia normală rimul cardiac, eliminând palpitațiile.

Alte remedii sunt ceaiurile din talpa gâștei, păducel, lavandă sau rozmarin, care ajută la relaxare și la eliminarea stresului. Poți descoperi aici câteva specii de plante naturale benefice organismului tău.

 

2)    Masaje de relaxare

Dacă vrei să scapi de această afecțiune altfel decât apelând la suplimente și medicamente, ar trebui să știi că masajele de relaxare fac minuni. Având în vedere că tahicardia are, în principal, o cauza psihică, emoțională, care duce la dereglarea ritmului cardiac, mulți dintre cei care au început să adopte un stil de viață sănătos și relaxat au scăpat de această problemă.

3)    Yoga

Yoga este una dintre terapiile care te ajută extraordinar de mult să te conectezi cu propriul tău corp, să îți controlezi emoțiile, inclusiv ritmul cardiac. Prin meditație, corpul tău se relaxează, respirația are un ritm constant, iar stresul este combătut în mare parte. Însă ai nevoie de o bună perioadă de exercițiu pentru a ajunge să îți controlezi singur corpul și mintea.

4)    Alimentația

Alimentația are un rol important pentru sănătatea sistemului cardiovascular. Dacă te confrunți cu probleme la nivelul inimii, ar trebui să ai grijă ce mănânci, optând mai mult pentru consumul de fructe și legume, decât mâncăruri grele și foarte condimentate. Trebuie să eviți sarea pe cât de mult posibil, deoarece se știe că sarea este unul dintre inamicii inimii.

Așadar, tahicardia este o afecțiune ce poate fi combătută cu succes prin adoptarea unui stil de viață ordonat, în care stresul să se manifeste cât mai puțin iar alimentația să fie una variată. Cu toate acestea, trebuie să fim conștienți că inima noastră trebuie să fie cât mai puțin solicitată și expusă la factorii nocivi, deoarece pe termen lung acest lucru ne va dăuna.

Photo: Shutterstock.com

 

Facebook Comments

No Comments so far

Jump into a conversation

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

<