Informează-te corect! Alege surse credibile când în discuţie intra datoriile!

Informează-te corect! Alege surse credibile când în discuţie intra datoriile!

Informează-te corect! Alege surse credibile când în discuţie intra datoriile!

by October 2, 2020 0 comments

Împrumuturile şi datoriile fac parte din cotidianul marii majorităţi a oamenilor. Sunt persoane care nu îşi pot achita la un moment dat, nici măcar datoriile la utilităţi, motiv pentru care ori nu îşi plătesc facturile, ori fac împrumuturi la bănci să poată să plătească. În astfel de situaţii, băncile sau operatorii încearcă să recupereze datoriile restante şi în unele cazuri, ajung să autorizeze o companie, precum KRUK România, să se ocupe de recuperarea creanţelor.

Deşi mulţi îşi doresc să fie puşi în temă cu subiectul care priveşte colectarea datoriilor, nu mulţi aleg cea mai bună sursă pentru informare.

Conform agerpres, internetul este plin de forumuri de discuţii, însă nu toţi cei care lasa păreri cu privire la subiect sunt şi bine intenţionaţi. Pe de altă parte, există şi persoane care expun nişte situaţii, însă omit să scrie anumite aspecte relevante, schimbând sensul discuţiilor, implicit al informaţiilor furnizate. Prin urmare, o terţă persoană poate să citească despre o speţă fără legătură cu situaţia sa sau discuţii nerelevante despre KRUK.

În mod cert, site-urile care aparţin companiei, precum eKRUK.ro, sunt cele pe care se expun informaţii reale, pe care orice client care le citeşte poate să îşi formeze păreri concludente despre KRUK.

Ce informaţii despre KRUK ar trebui să ajungă la orice client al companiei

În primul rând, este important ca persoanele cu datorii şi prin urmare, cu dosar la KRUK Romania, să ştie că la primul contact dintre client şi companie se încheie un angajament de plată. Ce înseamnă concret acest lucru? Clientul este cel care îşi asumă ratele, prin urmare, el este cel care poate să stabilească cât de mari pot fi acestea, în funcţie de cât poate să plătească, cu regularitate.

Dialogul dintre părţi poate fi telefonic. Toate discuţiile dintre reprezentanţii companiei şi clienţi sunt înregistrate. Această abordare susţine siguranţă şi calitatea serviciilor. Bineînţeles, toţi clienţii sunt înştiinţaţi asupra acestui aspect, acordul acestora fiind deosebit de important.

Toată conversaţia are ca subiect central datoria şi situaţia financiară a clientului, ceea ce înseamnă ca reprezentanţii KRUK trebuie să fie siguri că vorbesc cu persoana în cauză, motiv pentru care, înainte de a se intra într-o discuţie detaliată, clienţii vor fi rugaţi să furnizeze inclusiv data naşterii, pentru a se putea verifica corectitudinea.

Ce presupune abordarea pro-client la KRUK?

Pentru companie şi reprezentanţii săi, comunicarea cu persoanele care au datorii şi ale căror dosare le administrează este esenţială. Faptul că orice client are posibilitatea de a semna un angajament de plată este un avantaj pentru aceştia. Colectarea amiabilă a datoriilor are ca efect posibilitatea clienţilor de a plăti ratele în suma pe care ştiu că o pot plăti pe lună, fără să se mai pună problema că ar putea să ajungă la executare silită.

Evitându-se procesul de executare silită, se evita cheltuielile de executare, care, potrivit legii,  trebui  plătite de debitori. Plătindu-şi treptat datoria, simplu şi rapid, pe platforma eKRUK, persoanele cu datorii gestionate de companie îşi vor recâştiga credibilitatea financiară. Prin urmare, teamă de contactul cu reprezentanţii KRUK este nejustificată.

Facebook Comments

No Comments so far

Jump into a conversation

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

<