Esports – viitorul relaxării este online!

Esports – viitorul relaxării este online!

Esports – viitorul relaxării este online!

by February 17, 2021 0 comments

Află de ce industria de esports va continua să cucerească lumea și ce se va întâmpla în viitor cu modul în care oamenii se vor relaxa.

Canalele de streaming live, precum Twitch (91,1% din cota de piață) și Youtube Gaming Live (5, 5% din volumul vizualizărilor) au pătruns în viața multor dintre persoanele pasionate de jocurile video. Jocurile online, indiferent că este vorba despre cele de cazinou, precum https://cazinoro.com/ sau de cele video, au crescut în topul preferințelor metodelor de relaxare la nivel mondial.

Se poate constata faptul că nu doar numărul jucătorilor este în creștere, ci și al celor care urmăresc aceste competiții virtuale. Creșterea anuală a fost de 12, 3% în 2018-2019, când a avut loc o scădere până la 11, 7% în luna februarie 2020. Predicțiile indică faptul că până în 2023 numărul celor interesanți de conceptul de esports va crește cu un procent de 10,4%, iar viitorul care se prefigurează este unul bazat pe evoluția pozitivă a mediului online în viață oamenilor.

Esports – jocuri jucate și urmărite care sparg topurile popularității și câștigurilor!

Notail (câștiguri de 6,94 milioane dolari), JerAx (6, 47 milioane dolari) sau Ana (6 milioane dolari) sunt cei mai bine plătiți jucători de esports la nivel global. În Top 10, ultimul clasat (Matumbaman) are câștiguri realizate din acest tip de jocuri virtuale în valoare de 3, 75 milioane dolari.

În 2020, cele mai bine clasate (și plătite) jocuri esports au fost DOTA 2 (35 milioane dolari), Counter-Strike: Global Offensive (20 milioane dolari) și LOL (League of Legends – 9 milioane dolari). Perioadele de vârf al competițiilor și turneelor transmise online cu aceste esporturi au înregistrat recorduri în materie de vizualizări (3, 9 milioane la LOL, 2, 3 milioane la Fornite, 1, 2 milioane la CSGO, 1, 1 milioane la Overwatch și 1 milion la DOTA 2).

Categoriile urmăritorilor acestui tip de sport virtual se împart în cea a urmăritorilor ocazionali și a celor care urmăresc în mod jocurile de esports. La nivel global, în 2018 erau 222 milioane de urmăritori ocazionali și 173 de milioane de persoane care urmăreau în mod constant canalele de esports. În 2020, numărul acestora a atins borna de 351 de milioane de urmăritori de ocazie și 295 de milioane de urmăritori constant.

În Europa, numărul acestora este într-o continuă creștere, în 2018 înregistrându-se peste 79 de milione de persoane. Ulterior, în 2019 și în 2020, numărul acestora a crescut la 86 de milioane, respectiv 92 de milioane. Toate aceste cifre se transpun și în numărul de ore transmise de pricipalele canale de streaming live: Twitch, Youtube Gaming Live și Facebook. Însumate, orele transmise de aceste platforme totalizează 225, 7 milioane.

Twitch are o cotă de 91, 1% din această piață (a transmis 205, 6 milioane de ore), Youtube Gaming Live are 5, 5% (12, 5 milioane de ore) și Facebook 3, 4% (7,6 milioane de ore). Ce indică toate aceste cifre? Că viitorul omenirii se concentrează pe mediul virtual, iar creșterea comercializării dispozitivelor dotate cu tehnologie VR și AV (43, 5 milioane de aparate până în 2025) vine să susțină această ipoteză.

Oamenii vor caută cele mai simple modalități de relaxare, care nu implică activitate fizică intensă dar care le oferă un nivel al calității experienței la fel de ridicat. Cu o explozie a numărului de conexiuni mobile (aproape 59% din populația lumii este digitalizată), viața oamenilor va continua să se schimbe în viitor. Iar jocurile virtuale își vor consolida locul în topul popularității și în anii care urmează, fiind din ce în ce mai apreciate de oamenii din întreaga lume.

Facebook Comments

No Comments so far

Jump into a conversation

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

<