Twitch versus Youtube Gaming Live – cine câștigă bătălia pe gameri?

Twitch versus Youtube Gaming Live – cine câștigă bătălia pe gameri?

Twitch versus Youtube Gaming Live – cine câștigă bătălia pe gameri?

by February 17, 2021 0 comments

Află totul despre “bătălia” pe gameri dintre platformele de streaming live Twitch și Youtube Gaming. Cine câștigă, statistici, predicții – totul în articol.

Youtube este una dintre platformele populare de multimedia la nivel global, fiind pe piață încă din 2005 (operată de Google). Twitch este un serviciu axat pe streaming live ce a fost creat în 2011 de Amazon, unul dintre giganții comerțului digital. Înainte de a-și lansa varianta Gaming Live, Youtube era surclasat total de platforma deținută de Amazon. Conținutul postat pe Twitch include jocuri video, esports și jocuri care pot fi găsite și pe https://romaniacazinos.com/, precum și muzică.

Deosebirea este că platforma Youtube este mult mai complexă și găzduiește o gamă mult mai variată de categorii, inclusiv filme și seriale. Cu toate că Youtube se clasează pe locul al doilea în topul celor mai accesate platforme de socializare (cu peste 2 miliarde de abonați în 2019), faptul că Twitch are o cotă de 91,1% din piața de live streaming constituie un aspect pe care platforma Amazon nu-l poate trece cu vederea atât de ușor.

Youtube Live Gaming versus Twitch – cine reușește să atragă mai mulți vizitatori?

91, 1 din piață este procentul pe care l-a obținut Twitch în bătălia cu Youtube Live Gaming și Facebook. În timp ce Facebook are o cotă de 3, 3%, Youtube a reușit să atingă un procent de 5, 5%. Ceea ce pare să indice faptul că înainte de a “se lupta” cu gigantul de pe piața de video streaming, Youtube trebuie să își consolideze poziția actuală. Urmărind statisticile din 2018 încoace, reiese un fapt interesant: că, în materie de ore urmărite de jucători, Live Gaming de la Youtube începe să echilibreze situația.

În 2018, Youtube figura cu 394 de milioane de ore urmărite în primul trimestru, în comparație cu 2 miliarde ale celor de la Twitch. Pe finalul anului 2019 (trimestrul IV), Youtube avea 953 de milioane de ore vizionate spre deosebire de Twitch care figura cu 2300 de ore. Cu toate că părea că se apropie destul de bine față de prima poziție, în ciuda evoluției pozitive din 2020, Youtube a înregistrat aceeași diferența semnificativă față de Twicth. În timp ce nivelul conținutului urmărit ajunsese la mijlocul anului 2020 (trimestrul II) la 1, 5 miliarde ore urmărite, Twitch atinsese pragul de 5 miliarde de ore vizionate.

Chiar și raportul în privința canalelor unice este extrem de disproporționat – Youtube figurează cu 1, 1 milioane de astfel de canale, în timp ce Twitch are 10 milioane de canale unice. Raportat la numărul de ore vizionate pe an, situația indică o ușoară scădere în defavoarea Youtube, care în 2018 avea o cotă de piață de 22% (2, 3 miliarde de ore vizionate) și 21% în 2019 (2, 6 miliarde de ore vizionate). Twitch avea în 2018 peste 7, 7 miliarde de ore urmărite, iar în 2019, peste 9, 3 miliarde de ore.

Totuși, dacă la nivel de cifre și statistici, diferența pare foarte mare (și în favoarea platformei Twitch), se pare că interfața Youtube este mult mai intuitivă și categoriile disponibile mai variate. În plus, se pare că valoarea veniturilor generate de Youtube pentru cei mai urmăriți gameri este incomparabil mai ridicată. Toate aceste elemente fac ca “bătălia” pentru supremație să rămână deschisă în continuare, iar anunțarea câștigătorului se amâne pentru anii următori.

Facebook Comments Box

No Comments so far

Jump into a conversation

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.