Cum a incasat televiziunea lui Vantu 10 miliarde de lei pentru a-i face propaganda sefului Consiliului Judetean Dambovita

Cum a incasat televiziunea lui Vantu 10 miliarde de lei pentru a-i face propaganda sefului Consiliului Judetean Dambovita

by May 7, 2012 2 comments

Televiziunea lui Sorin Ovidiu Vantu, Money Channel a incasat peste 10  miliarde de lei vechi (250 000 de euro) din bugetul public pentru a-i face o propaganda desantata presedintelui Consiliului Judetean Dambovita, Florin Popescu, vicepresedinte PDL. La sfarsitul anului 2008, postul de televiziune detinut atunci de Vantu, distribuia CJ Dambovita calendare, felicitari, truse de pixuri si stilouri. Mai mult, Money Channel primea bani pentru o campanie de presa in vederea promovarii imaginii sefului CJ in plin scrutin electoral in 2009, cand Traian Basescu a castigat al doilea mandat de presedinte al Romaniei. Postul de televiziune a lui Vantu devenea “oficiosul” lui Florin Popescu.

Prin contract, Money Channel se obliga  sa difuzeze in intreaga presa romaneasca interviuri, reportaje, stiri, comunicate legate de activitatea sefului CJ Dambovita. Acest lucru in timp ce Basescu il acuza pe candidatul PSD, Mircea Geoana, in  direct la Realitatea TV, ca are relatii nepotrivite cu SOV. Si asa a castigat Basescu alegerile prezidentiale!

Televiziunea lui Vantu, oficiosul lui Popescu

Relatiile nepotrivite dintre Consiliul Judetean Dambovita, condus de liderul PDL, Florin Popescu si televiziunea lui Sorin Ovidiu Vantu ( vanduta in 2011 lui Elan Schwartenberg),  The Money Channel s-au derulat pe parcursul a doi ani: decembrie 2008-februarie 2010. Pe 4 mai 2009, CJ Dambovita incredinta televiziunii lui Vantu un contract de propaganda electorala, sub numele  de publicitate media, fara licitatie, prin negociere directa. Suma: 120.000 de euro, plus TVA. Pentru acesti bani din bugetul CJ, televiziunea lui Vantu se obliga sa redacteze si sa publice anunturi, comunicate, convocatoare ale presedintelui  si stiri de interes general despre  Consiliul Judetean Dambovita, dar si transmiterea la televiziunile locale ale sedintelor ordinare CJ Dambovita, “servicii de creatie, productie si difuzare material audio si video cu character informativ”, servicii de realizare si difuzare a unor emisiuni de tip promovare – dezbateri, talk-show, interviuri, reportaje, in presa audio-vizuala locala si nationala, cu reprezentantii consiliului judetean Dambovita”.

Cu alte cuvinte The Money Channel devenea organul de presa propagandistic al presedintelui Florin Popescu. O televiziune transformata intr-un aparat de promovare a imaginii sefului CJ, de care si Ceausescu ar fi fost invidios! Intreaga campanie propagandistica a lui Popescu s-a derulat pe o perioada de 10 luni, incepand pe 4 mai 2009 si incheindu-se pe 28 februarie 2010, cuprinzand inclusiv campania electorala  de sustinere a lui Traian Basescu la prezidentiale. Totul, binenteles pe banii publici ai cetateanului din judetul Dambovita: 120 000 de euro. Contractul era semnat, din partea CJ Dambovita, de presedinte, lector universitar, Flroin Popescu, de secretarul judetului, dr. Ivan Vasile Ivanoff, de directia economica, ec. Carmen Igescu, de Directia Achizitii Publice, Traian Icobet, iar din partea The Money Channel Consulting, de directorul general, Florin Simion.

Masina de propaganda

Potrivit contractului incheiat, campania de promovare a imaginii lui Florin Popescu era structurat organizata, in cel mai atent detaliu: “identificarea principalelor nevoi de elaborare si implementare a proiectelor, identificarea celui mai bun concept de campanile de informare publica, asigurarea tuturor serviciilor de promovare prin caietul de sarcini ( crearea si difuzarea machetelor in presa scrisa, crearea de emisiuni TV si audio in mass-media locala si nationala), transmiterea de rapoarte lunare pe toata perioada contractului, privind diseminarea la nivelul publicului tinta a mesajelor campaniei; consilierea personalului Consiliului Judetean Dambovita in pregatirea, implementarea, monitorizarea si evaluarea campaniei de informare”.

2,3 miliarde de lei pentru calendare, agende si felicitari de Craciun

Aceeasi televiziune a lui Vantu a furnizat Consiliului Judetean Dambovita, in decembrie 2008, materiale promotionale si de propaganda electorala, toate pentru imaginea lui Florin Popescu. Trei contracte pe bani publici pentru achizitionarea de agende, calendare, felicitari pixuri si stilouri. Intr-un prim contract incheiat pe 22 decembrie 2008, The Money Channel Consulting SRL vindea Consiliului Judetean Dambovita 2000 de agende, 2000 de calendare si 1000 de felicitari personalizare. Suma: 233.263 lei ( 2,3 miliarde de lei vechi), din bugetul CJ. Contractul era semnat de insusi presedintele CJ, lector universitar Florin Popescu, de secretarul judetului, dr. Vasile Ivanoff, de directia economica, ec. Carmen Igescu, de directia Achizitii Publice, ing. Traian Icobet, iar din partea televiziunii lui Vantu, de administratorul Sorin Freciu.

In aceeasi zi, pe 22 decembrie, CJ Dambovita mai incheia un contract, cu aceasi televiziune pentru distributia de 2000 de calendare inscriptionate. Suma incasata de Vantu: 17.850 euro, tot din banii publici. Aceleasi persoane din conducerea consiliului judetean si din partea televiziunii private, semneaza contractual. Apoi, la doua zile dupa, pe 24 decembrie 2008, un al treilea contract intre cele doua parti pentru achizitionarea a 300 de truse ( stilou si pix), in valoare de 15.000 de euro. Cu alte cuvinte, in numai trei zile, la sfarsitul anului 2008, CJ Dambovita a scos din bugetul local aproape 4 miliarde de lei intr-o actiune propagandistica pentru promovarea imaginii presedintelui institutiei, Florin Popescu. Si cine s-a ocupat de promovarea  imaginii lui Florin Popescu? Televiziunea privata a lui Sorin Ovidiu Vantu, Money Channel!

 

Maine o sa continui cu dezvaluirile referitoare la contractele incheiate de Consiliul Judetean Dambovita cu Money Channel

 

 

 

Facebook Comments Box

2 Comments so far

Jump into a conversation
  1. andrei
    #1 andrei 7 May, 2012, 11:33

    Adaugati aici si contractele de 45 miliarde lei vechi (1 milion de euro) încheiate de CJ Dambovita in februarie 2010 tot cu Money Channel pentru… reconstructie ecologica si forestiera la Contesti, Bezdead si Runcu. In total, sunt peste 55 de miliarde lei la firmele lui Vantu daca adaugati si contractele incheiate de finul lui Florin Popescu, primarul Targovistei, cu aceeasi The Money Channel. Alte miliarde de lei, alte mii si mii de obiecte promotionale pe aceeasi filiera. ||||

    http://jurnaldedambovita.artpress.ro/jdb_articol–55_miliarde_lei_la_firmele_lui_Vantu,2309.html
    ||||||
    http://jurnaldedambovita.artpress.ro/jdb_articol–Codrul__frate_cu_Popescu_pe_1_milion_de_euro,2331.html
    ||||||

    Reply this comment
  2. admin
    #2 admin 7 May, 2012, 12:35

    Maine o sa prezint si acest subiect, pe larg, cu documente, cu tot

    Reply this comment

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.