Turismul românesc, bătaia de joc a guvernului tehnocrat
by Ancheteonline November 10, 2016 0 commentsStrăinii se întrec să laude România, au început pe diferite canale să facă reclamă frumuseților din țara noastră, iar noi ce facem? Ne batem joc de noi înșine. O relicvă a modului în care autoritățile românești înțeleg să promoveze România, vine de la Paris, unde există un așa zis birou de informare turistică.
Două fotografii care ne-au parvenit de la cititorii nostri relevă cât de multă atenție acordă guvernul tehnocrat , domeniului turismului. De câteva luni, biroul de turism din capitala Franței este închis, deși este finanțat de Cabinetul Cioloș. Pe geamul acoperit cu hârtie scrie că biroul este ”demenagement” ceea ce s-ar traduce ”mutat”, dar nu există o informare legată de locul unde se mută acest birou, nu este lăsat niciun număr de telefon sau o persoană de contact.
În mod ironic, pe geam apare logo-ul de prezentare turistică a României, celebra frunză creată de Elena Udrea, pe un fond total alb, reprezentând o coală de hârtie așezată pe toată suprafața geamului. De asemenea, parcă în bătaie de joc, sub frunza românească, apare o reclamă cu BNP Paris Bas Real Estate, cu un număr de telefon și programul acestei agenții imobiliare.
O politică total incoerentă sau total dezinteres al Guvernului României pentru turism. Acești tehnocrați nu au înțeles nimic din ceea ce poate însemna turismul în România, fapt demonstrat și de modul în care s-a prezentat România laTârgul de Turism, în luna septembrie, în aceeași capitală europeană, Paris.
No Comments so far
Jump into a conversationNo Comments Yet!
You can be the one to start a conversation.