
Group Retter, un nou succes românesc. Un lot din Autostrada Moldovei va fi inaugurat
by Ancheteonline December 19, 2024 0 commentsPerformanțele companiilor românești în construcția de autostrăzi continuă. Autostrada Moldovei se realizează într-un ritm amețitor, demonstrându-se că antreprenorii nostri sunt, de multe ori, mult mai eficienți decât cei din străinătate.
Un exemplu în acest sens este strădania companiei Group Retter, care a reușit să ridice, cu mari eforturi, sectorul Dumbrava -Mizil, producând o surpriză, ținând cont de marile probleme administrative și tehnice, înregistrate pe acest tronson. Mâine, pe 20 decembrie, se va inaugura acest sector din lotul Ploiești-Buzău al Autostrăzii Moldovei.
Potrivit Asociației Pro Infrastructura, ”sectorul Dumbrava – Mizil se va deschide, folosindu-se un sens giratoriu temporar (din balize) între Dumbrava (Autostrada A3) și Mizil, iar tronsonul Mizil-Spătaru (Buzău Vest) rămâne închis. Este fix decizia corectă, în opinia noastră”.
”Atenție: nodul intermediar cu DN1D Albești Paleologu-Urziceni rămâne închis fiindcă antreprenorii au nevoie de acces în organizarea de șantier, plus că mai au de lucru la Centrul de Întreținere și Coordonare (CIC) și la nod. În afară de acestea două, nu vor fi alte restricții între Autostrada A3 (Dumbrava) și Mizil.
De vineri, probabil că o mare parte din traficul de tranzit dintre București și Buzău (și mai departe spre Moldova), se va muta de pe DN2/Urziceni pe aici. DN1B până la Buzău va fi extrem de aglomerat, permanent. Vă rugăm conduceți prudent, nu depășiți coloana, nu merită riscul și efortul!”.
Marele succes înregistrat de Group Retter este și modul de gestionare a relației, considerate dificile, cu partenerul Italia, în această lucrare, Pizzarotti. ”Cele două companii au avut suișuri și coborâșuri în 2024 pe A7 Dumbrava-Mizil. În previziunile noastre din ianuarie, îi creditam cu șanse foarte mici și spuneam că ar fi o performanță mare pentru ca ei să deschidă în decembrie. Iată că au reușit, după ce din vară și până în noiembrie au fost în întârziere. Cei de la Retter ne-au surprins și au reușit să accelereze nesperat de bine în ultima lună și jumătate pe cele câteva structuri rămase în urmă”, mai susține Pro-Infrastructura.
Asociația Pro-Infrastructura mai scrie că” ținând cont că Retter este la primul contract major ca asociat și știind “performanța” de tristă amintire de pe A10 Sebeș-Alba Iulia a partenerului său Pizzarotti, o întârziere de doar două luni față de termenul contractual, octombrie 2024, ne dă speranțe că același duo va face o figură frumoasă și pe Autostrada A0 Nord unde ar trebui să fie gata la sfârșit de 2026”.
”Una peste alta, o surpriză frumoasă pe final de an, făcută cu mari sacrificii, chiar cu prețul unei vieți. În noiembrie, pe podul peste Cricovul Sărat, unul din cele trei puncte critice rămase în urmă, un sudor a decedat în urma unei explozii, cel mai probabil din cauza unei acumulări de gaze. Sincere condoleanțe familiei îndurerate! Să sperăm că este ultimul tribut pe care îl vom plăti pe Autostrada A7”, mai spune Pro-Infrastructura.
No Comments so far
Jump into a conversationNo Comments Yet!
You can be the one to start a conversation.