DNA ar putea extinde cercetarea în dosarul permiselor false din Giurgiu. Certificate școlare false?

DNA ar putea extinde cercetarea în dosarul permiselor false din Giurgiu. Certificate școlare false?

DNA ar putea extinde cercetarea în dosarul permiselor false din Giurgiu. Certificate școlare false?

by November 22, 2019 0 comments

Dosarul permiselor false de la Giurgiu pare că se va extinde în condițiile în procurorii merg pe alte piste pentru a ”cuprinde” fenomenul infracțional. Amintim faptul că șeful Permiselor de la Giurgiu se află în arest preventiv ( cel care a luat mită) iar primarului de la Valea Dragului ( mituitorul) sea flă în arest la domiciliul.

Potrivit unor surse judiciare, DNA ar putea să-și extindă cercetările doarece ar fi mari probleme chiar cu fișele școlare eliberate pentru obținerea permisului de conducere. Astfel, se bănuiește faptul că mulți dintre cei care au obținut permis ar fi fost analfabeți, persoane care nu au carte, sau care au urmat doar câteva clase primare. De aceea, în vizorul procurorilor ar fi unitatea de învățământ care ar fi emis ”fișa de școlarizare” și ”cererea de înscriere la examen eliberată de către școală”, așa cum precede legea. Anchetatorii bănuiesc că aceste documente necesare pentru persoanele care au primis permis de conducere ar fi fost eliberate de școala din Valea Dragului, unde Mototolea este primar iar directorul este omul său  de încredere.

Acest caz scoate la iveală un fenomen infracțional extrem de grav, în condițiile în care multe persoane, care au devenit șoferi la firma de transport public a lui Mototolea, ar fi obținut permise false, fără școală, fără minime cunoștințe în materie de circulație publică, punând în pericol viața oamenilor care circulă cu microbuzele de la firma primarului din Valea Dragului.

Citiți mai mult AICI

Facebook Comments

No Comments so far

Jump into a conversation

No Comments Yet!

You can be the one to start a conversation.

Your data will be safe!Your e-mail address will not be published. Also other data will not be shared with third person.